wtorek, 16 października 2012

anna i ryszard: Poezja. Wiersze Marka Gajowniczka: Błogosławiony t...

anna i ryszard: Poezja. Wiersze Marka Gajowniczka: Błogosławiony t...: Poezja. Wiersze Marka Gajowniczka: Błogosławiony ten, kto przetrzyma :   Kit i Bezczelność - Wierność i Bierność - Prawdziwy...               
Bł u mnie wczoraj wielki gość , był ktoś , z którym przez lata wędrowałam, pamiętam ten krzyk ten wielki grzmot który w mieście białym dymem powiał,potem przy kościółku wędrowały obrazki pierwsze, na kliszach których nie ma ,potem haftem znaczyłam rysy , choć nitki koloru nie do dostania,pamiętasz tych pielgrzymek wiele, i twój uśmiech co towarzyszy mi przez lata , to niesamowite szczęście którym mnie obdarzasz ,choć uciekają lata, łzy szczęścia gdyś pozwolił w fotelu swoim usiąść , listy twe czytać i wiele rzeczy zrozumieć , pamiętasz te Święta na które przywędrowała rodzina ,poprowadziłeś nas górskim szlakiem ,jak miło to wspominam, Twe listy do Twardowskiego zapadły mi w pamięci, a teraz każdy mój dzień przy tobie się Święci. obdarzona twoją łaską zrezygnowałam wczoraj z galowej sukienki, i jaką radość mi to przyniosło rzecz tak prozaiczna,Przywędrowałeś w me skromne progi Ojcze nasz ziemski ,który prostujesz nasze ścieżki , wiodąc swe owieczki w ramiona Pasterza, miłością największą mała kropelko prowadzisz w niebieskie przestworza ,za co Ci dzięki że nie omijasz mojego życia,,,
        

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz