sobota, 30 września 2023

 

Wysłano
Biblia kontra Nauka - Film dokumentalny - lektor PL

14 sierpnia

Andrzej

Chyba to kiedyś oglądałem. Problem Aniu jest taki że nauka nie uznaje przeżyć mistycznych bo nie można ich udowodnić. A Biblia traktowana materialistycznie traci sens

14 sierpnia

Odpowiedziałeś(aś) Andrzej

Wiem o czym mowisz , bo dane mi bło przezywać cos czego nie rozumiem całkowicie , ale krotko nazwałbym to ekstazą ... bo innego określenia nie znam .. 🙂

14 sierpnia

Andrzej

Nauka wyjaśnia takie przeżycie reakcjami w mózgu.ale tak naprawdę to się dzieje poza mózgiem. Podobnie jak to że w czasie mojej utraty przytomności widziałem siebie z zewnątrz i cały czas myślałem. Tego nauka nie potrafi wyjaśnić

14 sierpnia

Wysłano

wiem o czym mówisz ,miałam troszke inne doswiadczenie przy operacji pęcherzyka zółciowego , gdy wpadłam w zapaść , interniści stwierdzili ze to wina anaestezjologa była , podał za dużo środka zwiotaczjacego curary a za mało tego drugiego ,i dopaminy , ale ja wpadajac w zapaść widziałam świetlistą spiralę jamę ,jakby muszle podobną do tego co czasami NASA pokazuje teraz ... 🙂 lekarz wpadł i krzyczał abym wracała , a nic nie było ode mnie zależne .. pomału jakoś udało im się mnie wyrwać z tego wszystkiego .. 🙂 ale nigdysię nad tym nie zastaniawłam , wiedząc że byłam przeciez pod wpływem środków anestezjologicznych , zreszta sama pracowałam jako starsza pielegniarka anestezjologiczna , i stłam przy stołach operacyjnych ,zanim przeszłam na interne i płucno-gruźliczy , bo miałam małe dzieci i potrzebowałam więcej urlop , miłego odpoczynku życzę ❤ 🙂

Wysłano

Podobno za późno poszłam z łapówką , bo po operacji a nie przed .. 🙂 , to odpowidz na anestezjologa na pytanie dlaczego .. 🙂

14 sierpnia

Wysłano

Jutro Święto , Matki Boskiej Zielnej , to zdaje się tez z pogańskiego się wywodzi , ale zioła sa bardzo ,bardzo zdrowe... 🙂 ❤ , mam tu ez dla Ciebie taką ciekawostkę Teksty Akkadyjskie , jak będziesz miał czas na rozrywkę 🙂 -- https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=teksty+akkadyjskie

15 sierpnia

Andrzej

Andrzej

Witam serdecznie.W Domu Ojca jest mieszkań wiele?Uważam,że w tym miejscu warto by było sobie przypomnieć poglądową planszę jaką w swoich filmach prezentował Grzegorz Sławicki. Pomiędzy poziomem Źródła, a naszym poziomem jest niezliczona ilość częstotliwości poziomów duchowych w których każdy zajmie miejsce w zależności od stopnia rozwoju duchowego jaki zdołał w sobie rozwinąć. Jezus nie twierdzi, że każdy pójdzie prosto do Ojca, bo droga do Ojca jest bardzo długa i podzielona na etapy. Uczeń po uwolnieniu się z ciała przejdzie przez wiele etapów zanim złączy się ze Źródłem, a ile to zajmie czasu zależy od jego postępu duchowego.To tylko w religii wystarczy wierzyć w Jezusa i już jesteśmy w Domu Boga za piecem,ale w reinkarnacji na to trzeba sobie zapracować. Na podstawie zebranych materiałów uważam,że niewidzialna dla naszych zmysłów część Wszechświata jest stworzona z częstotliwości jakimi są uczucia. Jedne,jak np.przyjaźń,uczynność, miłość,radość itp wibrują wysokimi częstotliwościami, i to one na poziomie mentalnym dają nam poczucie nieba. Natomiast uczucia związane z niskimi wibracjami jak. np. nienawiść, złość, rasizm,zawiść, oraz związane z nałogami,itp. prowadzą nas w przeciwną stronę, do ciemnych obszarów światów astralnych. Nadal jednak znajdujemy się w strefie reinkarnacji i może nas z niej wyprowadzić tylko Słowo wcielone,czyli Chrystus. Jak wynika z moich przemyśleń w chwili odejścia z tego świata słynny tunel zaprowadzi nas na poziomy wibracji uczuć które sobą reprezentujemy.Czyli zostaniemy przeniesieni w wibracje które odpowiadają naszym wibracjom, bo idziemy tam gdzie jest nasze "serce".To trudne do zrozumienia bo my w tych wibracyjnych zaświatach widzimy takie same realne światy jak tutaj. Ale myśli i uczucia są energią. A energia występuje w formie materii zawsze w obecności obserwatora.Jednak to o czym teraz piszę dotyczy tylko dusz inkarnujących, czyli wszystkich nie wybranych przez Ojca do wyprowadzenia z koła narodzin i śmierci. Ale w przypadku uczni Jezusa już wiemy,że do Mistrza są kierowani tylko ci których "ciągnie" Światło.I wiemy,że tylko wybranych Mistrz przygotowuje do opuszczenia poziomów na których istnieje reinkarnacja.Mistrz połączy świadomość uczni ze swoją i staną się jednością, którą Mistrz odprowadzi do Ojca. Ale zanim do tego dojdzie to uczniowie muszą być do tego odpowiednio przygotowani. "W domu Ojca mego jest mieszkań wiele. Idę przecież przygotować wam miejsce. Gdyby tak nie było, to bym wam powiedział." Jezus mówi wyraźnie, że idzie im przygotować miejsce i w chwili ich śmierci, odbierze ich i umieści w jednym z niezliczonych mieszkań Domu Ojca.Te miejsca znajduję się głęboko poza granicą trzeciego oka.Dzisiaj nazywamy te miejsca światami astralnymi lub duchowymi. Ale w czasach Jezusa nazywane były eonami i pod taką nazwą występują we wszystkich pismach mistycznych z okresu wczesnego chrześcijaństwa.W dzisiejszej terminologii eon oznacza nieokreślony granicami przedział czasowy, zbliżony do wieczności i nieporównywalny z niczym na poziomie materii. Myślę jednak,że sama nazwa nie ma żadnego znaczenia bo najważniejsze jest to co dzieje się z duszą i w jaki sposób to się odbywa. Autor mówi,że dopiero po wyjściu poza iluzję umysłu,czyli naszą czasoprzestrzeń poziomu materialnego, do której należą też poziomy astralne i mentalne, dusza trafi do czystych duchowo poziomów.Teraz naprawdę warto sobie przypomnieć planszę z rysunkiem Sławickiego bo Piotr mówi o strefie nr 7 która obejmuje poziom materialny,astralny i mentalny.Ta całość jest domeną Szatana i dopiero po jej opuszczeniu dusza wchodzi do czystych duchowo miejsc gdzie czasoprzestrzeń w naszym rozumieniu już nie istnieje.Niewielu zdaje sobie sprawę,że całej sfery w której istnieje reinkarnacja pilnuje energia którą utożsamiamy z Szatanem bo jesteśmy uczeni,że Szatan to wróg Boga,ale to ta energia dba żebyśmy uczyli się na własnych błędach i dostali to co sami dajemy innym, niejako "wymuszając" na nas uczciwe życie.Pozdrawiam serdecznie.Zdrówka i życzę ciekawych przemyśleń

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz