wtorek, 5 kwietnia 2022

 

4 marca o 07:41

Andrzej

Skopiowałem te wyjaśnienia, które niczego nie wyjaśniają i jak będę miał czas to odpowiem Ci później bo w rowerze pękła mi linka od hamulca i na 10 jestem umówiony w warsztacie
Andrzej
Andrzej Dąbrowski
. A potem trzeba zrobić zakupy i szykować obiad

24 marca o 08:54

Andrzej

Andrzej Dąbrowski
Witam serdecznie.Nawet inteligentni i wykształceni dają się zwieść naukom New Age i pchają się pod prąd swoich przeznaczeń, dokładając sobie tylko problemów i zmartwień. Dają szeroki upust swoim pragnieniom i zachciankom zapominając o tym,że nie ma nic za darmo. "Czy możesz podać jakiś przykład?" Niedawno Japonia otrzymała od losu trzy potężne ciosy. Trzęsienie ziemi,tsunami i wybuchy elektrowni atomowych.Jak na tak gęsto zaludniony kraj, zginęło i odniosło rany stosunkowo niewiele osób, chociaż straty materialne są ogromne.Dlaczego ludzie nie ucierpieli? Naród tego wyspiarskiego kraju przyjął te klęski z godnością, spokojem i pokorą, ani na moment nie zapominając o swoim człowieczeństwie. Ten naród jest naprawdę solidarny i zdyscyplinowany. Ten naród traktuje bliźniego jak brata i ich wyznawane religie są oparte na reinkarnacji, więc stąd mają stoicki spokój i godzenie się z losem. Do kogo można mieć pretensje za to co się stało? Co w ogóle dadzą jakieś pretensje? Czy wskrzeszą kogoś kto już zginął w tych katastrofach? Czy zwrócą utracony majątek? ((W chrześcijaństwie za wszystkie nieszczęścia obwiniany jest Bóg, bo nie ma innej możliwości. Wierni się modlą, chociaż często sami nie wiedzą o co. Prawie nikt nie zdaje sobie sprawy co i dlaczego się dzieje, więc odbierają to jako krzywdę i rozpamiętują latami poniesione straty. Słowa Jezusa«Ktokolwiek przykłada rękę do pługa, a wstecz się ogląda, nie nadaje się do królestwa Bożego»” są prawie nieznane,chociaż występują w dwóch ewangeliach (Łk 9,57-62 i Mt 8,19-22).Oznaczają bardzo prostą prawdę,że kto się zapatruje w materialny świat, ten się oddala od Ojca.)) Ludzie wierzący w reinkarnację nie żyją przeszłością, ale teraźniejszością dzięki której budują przyszłość. Dla nich trzęsienie ziemi, wielka fala tsunami i radioaktywność to przeszłość,którą nie warto się zajmować bo najważniejszym jest jak dziś przeżyć i urządzić się na jutro.Jest już około połowy filmu,więc przypominam. REINKARNACJA 6 - PRZEZNACZENIE VS "WOLNA WOLA" https://youtu.be/mIT74Gl0FoY Warto przy tym przypomnieć o wydarzeniach w naszym kraju, gdzie prawie nikt nie potrafi przyjąć wydarzeń losowych z godnością i spokojnie, a o pokorze nawet nie warto wspominać.Według autora Polacy potrafią mieć tylko rozpamiętywać,mieć pretensje i obarczać winą każdego kto tylko przyjdzie im na myśl,i gdyby Polak choć przez chwilę pomyślał,że nic się nie zdieje bez powodu i każde wydarzenie jest skutkiem jakiejś przyczyny, więc jeśli go spotkała jakaś tragedia to jest możliwe,że sam sobie na nią zasłużył. Być może wtedy by zrozumiał,że jego pretensje są nieuzasadnione i bluźni przeciw Opatrzności, która mu kiedyś za to zapłaci ((Niestety Piotr trafnie charakteryzuje rodaków. Też często jest mi wstyd jak czytam to co ludzie wypisują w publicznych komentarzach.Ale czy ludzie w Polsce chcą myśleć sami? Wszyscy bezkrytycznie wierzą w religię jaką odziedziczyli po rodzicach,a sami księża nie są zainteresowani upowszechnianiem wiedzy na temat wiecznego życia duszy i Prawa Karmy, i jest ktoś kto pilnuje żeby nic się nie zmieniło.Widziałem w programie PTV księdza, który na pytanie dlaczego dostajemy życia tak niesprawiedliwie odpowiedział,że to wielka tajemnica i lepiej w nią nie wnikać,więc z religii nikt się nie dowie,że obecnym życiem kształtuje przyszłe wcielenia bo one w religii chrześcijan nie istnieją. Sam tego doświadczyłem kiedy z FB dostałem informację,że moje artykuły nie odpowiadają przyjętym standardom i jeśli dalej będę publicznie upowszechniał zebraną wiedzę,która nie jest zgodna z religią katolicką, to moje konto zostanie zablokowane))Pozdrawiam serdecznie.Zdrówka i życzę ciekawych przemyśleń

24 marca o 10:44

Wysłano

Andrzeju , owszem można odpokutowac na tym świecie swoje niepoprawne czyny ,nie mówię o złych z premedytacją ,nigdy takich nie miałam ..ale nie zgadzam się z Listkiewiczem , w reinkarnację typu zwierzęta , lub rośliny ,, 🙂 bo jak widzisz kochanie coś musimy jeść , bez tego nie moglibysmy się uczyć 🙂 nie moglibyśmy się zmieniać na lepsze , a co do ugryzienia to ono było tak bolesne ,jakby mnie pies ugryzł, rozumiesz , i przez trzy dni odkrztuszałam krwią ,,to raczej te twoje niezreinkarnowane dusze pewnie chciały mnie zjeść .. 🙂 albo miałam zawał ,, ale ponieważ wizyta lekarska przewidziana jest na maj to prędko się tego nie dowiem .. 🙂 , wiesz co mipomogło ,wysylibizowane Ojcze nasz , tak wysybilizowane ,bo nawet nie byłam w stanie mówić , a wiesz co mi babcia na drugi dzień powiedziła ,jak się jejpozaliłam ,że tak przykrość mnie w tym domu spotkła , że pewnie mi jakies naczńko pękło .. 🙂 więc bez egzorcyzmów tam juz nie wejde nawet .. 🙂 niech te żłe dusze pokutuja w astralu a nie na ziemi ,krzywdząc ludzi .. 🙂 ❤

Wysłano

aha usunęłam ,czat aby Ci nie mylił ,nie mam drugiego profilu ,i na pewno nikt się nie jest w stanie podszyc pode mnie mam komp ,bardzo wysoko chroniony .. 🙂 ,miłego odpoczynku ... :)Ci życzę ,i miłego dnia ... <:)
Wysłano
czat to ten profil ,gdzie były oba nasze profile razem , ja jestem w necie ponad 13 lat ,troszkę się już orientuję ,chodziłam tez na zajęcia z kompa .. :)w zeszłym roku ..🙂

24 marca o 15:09

Andrzej

Andrzej Dąbrowski
To tłumaczenie jakie mi przysłałaś tak naprawdę niczego nie wyjaśnia. "Ani Bóg, ani przeznaczenie nie rządzi naszym życiem", więc co, albo kto powoduje,że są w naszym odczuciu tak niesprawiedliwe??? Biblia również mówi "Jak postępowałeś, tak postąpię z tobą. Odpłata za twoje postępki spadnie na twoją głowę".Kiedy Aniu nastąpi ta odpłata jak dusza nie inkarnuje? Kościół uczy,że żeby być zbawionym trzeba należeć do Kościoła i wierzyć w Jezusa. Naprawdę? Ksiądz gwałcący dzieci tak właśnie wierzy i pod opieką Kościoła dożyje w spokoju sędziwych lat,więc kiedy dostanie tę odpłatę?Kiedy tę odpłatę dostaną wszyscy mordercy ginący w wojnie na Ukrainie?Niestety w wersji religijnej nie istnieje przyczyna,która daje skutki i nie wiadomo dlaczego jedni dostają szczęśliwe życia a inni płacz i zgrzytanie zębami, bo jak pisze Twój autor "Ani Bóg, ani przeznaczenie nie rządzi naszym życiem",więc kto lub co?Wersja życia powstaje z niczego? Widzisz w tym jakąś logikę? Dalej mamy wzmiankę,że Bóg stworzył człowieka na swój obraz.To Bóg jest kobietą,czy mężczyzną. Murzynem czy białym europejczykiem? A może azjatą o skośnych oczach? Te słowa pochodzą z wcześniejszych mitów sumeryjskich i dotyczą materialnej formy!!To nie materialne ciało zostało stworzone na podobieństwo Boga, tylko dusza!!! I w zależności od swojego poziomu przybiera odpowiednią formę cielesną. A materialne ciało? W ewangeli Jana Jezus mówi,że pochodzi od siły która tworzy materialny świat, czyli od Szatana. "Ewangelia według św. Jana 8:44 Updated Gdańsk Bible 44 Wy jesteście z waszego ojca – diabła i chcecie spełniać pożądliwości waszego ojca. On był mordercą od początku i nie został w prawdzie, bo nie ma w nim prawdy. Gdy mówi kłamstwo, mówi od siebie, bo jest kłamcą i ojcem kłamstwa." Tak właśnie Jezus ocenia materialny świat,który Ty uważasz za piękny dar Boga. Dla Jezusa to jedno wielkie kłamstwo!! Dlatego mamy dołożyć wszelkich starań żeby się nie przywiązywać do niczego co ten świat nam daje.Czyli mówi o tym samym co Listkiewicz. «Ktokolwiek przykłada rękę do pługa, a wstecz się ogląda, nie nadaje się do królestwa Bożego»” (Łk 9,57-62, Mt 8,19-22). Nie sądźcie, że przyszedłem pokój przynieść na ziemię. Nie przyszedłem przynieść pokoju, ale miecz. Bo przyszedłem poróżnić syna z jego ojcem, córkę z matką, synową z teściową (Mt 10,34n). Te słowa Jezusa świadczą o tym że mamy się odciąć od tego świata, bo jeśli dusza tego nie zrobi, to będzie musiała wrócić tam gdzie pozostawiła swoje uczucia. Niestety sami księża pokazują gdzie mają nauki tego, którego uważają za Boga "19Nie skarbcie sobie skarbów na ziemi, gdzie mól i rdza psuje, i gdzie złodzieje podkopywują i kradną; 20Ale sobie skarbcie skarby w niebie, gdzie ani mól ani rdza psuje, i gdzie złodzieje nie podkopywują, ani kradną. 21Albowiem gdzie jest skarb wasz, tam jest i serce wasze.!!!" Mateusza.(19,20,21) A więc jeśli ktoś chce do Boga to nie powinien chcieć do świata materialnego i tego co w nim mamy. Nie powinniśmy się zwracać w stronę rytuałów,świątyń, ołtarzy i pieniędzy, ale w stronę światów wewnętrznych, czyli w stronę Królestwa do którego każdy musi dojść sam i dojdzie jeśli bardzo chce.Trzeba jednak zadać sobie pytanie czego my tak naprawdę chcemy.Świata materialnego,który Jezus nazywał "mamoną" czy Boga? Bo jedno z drugim nie ma nic wspólnego i wielbiąc materialny świat nie trafimy do Boga, tylko z powrotem w materialne życie. „Nie możecie służyć Bogu i mamonie” (Łk 16, 13)!!!! Jezus mówi wyraźnie,że musimy wybrać.Albo chcemy być w świecie mamony, albo chcemy iść do Boga. Innych możliwości NIE MA!!!!Mamy zrobić wszystko żeby się odciąć od tego świata i do tego jest nam potrzebna wolna wola i mówią o tym te wersety jakie przysyłasz. "„Wszystko, co twoja ręka ma sposobność zrobić, rób całą swą mocą” (Kaznodziei 9:10). Oznajmia też: „Plany pilnego z całą pewnością przynoszą korzyść” (Przysłów 21:5) Historię z Hiobem sobie daruję bo w niej Bóg zakłada się z diabłem,że nawet jak zabierze wszystko Hiobowi, to ten i tak będzie w niego wierzył. W tej bajce z Hiobem jest ukryty mistyczny przekaz mówiący o tym,że nie jest ważne co nam daje świat kłamstwa, tylko przywiązanie do Boga, czyli to samo co mówi Listkiewicz. Ja też nie wierzę w reinkarnację wsteczną, w zwierzęta. Ale Listkiewicz przedstawia to z punktu mistycyzmu i możliwe,że tak było na początku ewolucji. Sławicki również mówił,że na początku poziomy astralne spełniały inne funkcje i działały inaczej

Andrzej

Andrzej Dąbrowski
Jasne,że musimy jeść, ale też od naszej wli zależy co będziemy jeść

25 marca o 08:42

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz