wtorek, 15 sierpnia 2023

 

Andrzej

Sama kiedyś przysłałaś mi link o historii chrześcijaństw jak Konstanytn tworzył religię. Mówisz że nie podaję źródeł? Podaję zawsze nazwy materiałów jakie opracowuję. Często podkreśla się, że chrześcijaństwo wyróżnia się spośród wszystkich innych religii, gdyż opiera się na pewnych zdarzeniach, które rzekomo miały miejsce w krótkim okresie czasu około 20 wieków temu. Opowieści te przedstawiono w Nowym Testamencie. Zgodnie z nowymi świadectwami jasne staje się, że nie reprezentują one historycznej rzeczywistości i Kościół zgadza się z tym, stwierdzając: „Nasze pisane źródła wiedzy o początkach chrześcijaństwa i jego wczesnym rozwoju to głównie pisma Nowego Testamentu, których autentyczność musimy, w znacznym stopniu, przyjąć za pewnik” (Catholic Encyclopedia, red. Farley, tom iii, s. 712). Kościół czyni niezwykłe wyznania o Nowym Testamencie. Na przykład, omawiając pochodzenie tych pism „najwybitniejsze ciało akademickiej opinii, jakie kiedykolwiek się zebrało” (Catholic Encyclopedias, Preface) przyznaje, że Ewangelie „nie sięgają wstecz do pierwszego wieku ery chrześcijańskiej” (Catholic Encyclopedia, red. Farley, tom vi, s. 137, ss. 655-6). To stwierdzenie jest sprzeczne z twierdzeniami duchowieństwa, że najwcześniejsze Ewangelie były stopniowo pisane w dekadach następujących po śmierci ewangelicznego Jezusa Chrystusa. W znaczącej uwadze na marginesie Kościół dalej przyznaje, że „ocalałe manuskrypty [Nowego Testamentu], faktycznie nie datują się wcześniej niż środek czwartego wieku naszej ery” (Catholic Encyclopedia, ss. 656-7). Jest to jakieś 350 lat po czasie, w którym według Kościoła Jezus Chrystus chodził po palestyńskich piaskach, no i tu prawdziwa historia początków chrześcijaństwa wpada w jedną z największych czarnych dziur historii. Jednakże istnieje powód, dla którego do czwartego wieku nie było Nowych Testamentów: nie były do tego czasu napisane i w tym kontekście znajdujemy dowody na największy przekręt wszechczasów. W IV w. cesarz rzymski Konstantyn zjednoczył wszystkie religijne odłamy pod jednym łącznym bóstwem i nakazał skompilowanie nowych i starych pism w postać jednolitego zbioru, który stał się Nowym Testamentem.Kiedyś to opisywałem i zaprezentowałem film o tym jak Konstantyn wpadł na pomysł zjednoczenia wojujących frakcji religijnych,jedną religią i w tym celu zorganizował zjazd kapłamów wszystkich ugrupowań. Jak chcemy to zobaczny jeszcze raz. " Zaginione Ewangelie [Tajemnice Biblii] https://youtu.be/AkML8wQ40W8 Z przedstawionego filmu wynika jasno to samo co kiedyś opisywałem i za co zostałem skrytykowany. Powiemy,że to tylko jakiś filmik? Owszem to tylko filmik,ale jego treść potwierdza Katolicka Encyklopedia.Bóg w większością tych tekstów nie ma nic wspólnego. Kazał je napisać pogański cesarz Konstantyn żeby zakończyć domowe wojny prowadzone przez różne frakcje religijne powstałe po śmierci Jezusa i scalić cesarstwo jedną religią.To Konstantyn nakazał wszystkim frakcjom stawić się w Nicei razem z rękopisami swoich religii i to z tych tekstów wybrano tylko to co miało zjednoczyć wszystkich jedną religią, a oryginały zniszczono.Polecenie Konstantyna wykonał Euzebiusz,który z wszystkich rękopisów wybrał tylko to co sam uznał za ważne,więc skoro słowa Jezusa mówiące o potrzebie ponownych narodzin i działania prawa karmy ocalały,to oznacza,że pierwsi wyznawcy nauk Jezusa i pierwsi chrześcijanie w nie wierzyli i dla Euzebiusza były ważne,jednak trzeba je oddzielać od późniejszych dopisów w których Jezus grozi nam piekłem,bo to wymyślono jako zemstę na Rzymianach na przełomie I iII w.,a więc dłogo po śmierci Jezusa. Jednak od czasu usamodzielnienia się nowopowstałego Kościoła od władzy cesarskiej zaczęto tworzyć dla ciemnych mas nowe zasady wiary w których Jezus zbawił wszystkich,odkupując ich winy swoją śmiercią,a jedynym pośrednikiem pomiędzy ludźmi a Bogiem jest Kościół,któremu trzeba zapłacić za to pośrednictwo. Powstał,więc Kościół materialistyczny żerujący na wiernych i ściągający wszelkie możliwe haracze. I ten proces trwa aż do dzisiaj. Ty wiesz ile taka broń potrzebuje energii? sama piszesz o kilowatach energii. I naprawdę myślisz,że Twój znajomy ma w piwnicy prywatną elektrownię żeby strzelać do kobiety,która nie chce iść z nim do łóżka? Przecież to jaka paranoja.

4 sierpnia o 11:00

Wysłano

nie Andrzeju , po prostu wiem co mi się przydarzyło , a to nie elektrownia , tylko proca laserowa która nawet żadnych kulek ie potrzebuje , to po prostupromien ,który po dotarciu rozgrzewa , wręcz pali przypieka i to uczucie jakby wiertełko wkreciło się w biodro , odruchowo zasłoniłam biodro dłonią i pomyślałam , że to niemożliwe aby słońce wwiercało się w biodro i az tak przypalało , na paznokci mam jeszcze dziwną brązową kropkę 🙂 , a to nie zupoełnie tak wyglądało ,bo po jego prośbie byłam parę razy u niego to sąsiad mojej kolezanki , nie raz był u nas na obiedzie jak razem robiliśmy pierogi ,mieszka wi za wi niego , prosił aby wsmarować mu maść w plecy w kregosłup ,bo bardzo go bolał ,a naiwna ania z sercem na dłoni niczego nie podejrzewając oczywiście to zrobiła 🙂, maść strasznie śmierdziała samo mycie nie pozwalało pozbyć się zapachu , trzeba było zrobić pranie .. 🙂 aby się go pozbyć. za którymś razem 6 albo 8 po prostupoiągnąl mnie na siebie ,odwrócił się nade mną i zaczął całowac po szyi i głowie proszą c,błagając wręćz abym go objeła i przytuliła , dla mnie to był szok ,i niezrozumiała sytuacja ,nie spodziewąłam się takiego obrotu ,owszem zawsze głupio gadał ,ale umiałysmy go z Elą ustawić na dystans .. , przytrzymałam go bo łapy mam silne , kazłam się opanować i po prostu okrzniłam , bardzo mnie przepraszał i odwiózł do Eli . więcej już go rozmasować nie poszłam ,ale byłam potem u Eli przyciąć iglaki , odwiózł mnie od niej do domu i powiedział coś takiego , ze po co do Eli przyjechałam że nie może patrzeć jak chodzę po ogródku , nawet chciał abym zerwała kontakt z Elą , z Elą z którą pracowałam i znam się 30 lat .. 🙂 , on jak przycinałam iglaki poszedł do drugiego sąsiada Eli który buduje się powyżej niej , jest myśliwym , i cos tam za tujami u niego rozmawiali i w tym momencie mnie to słońce niby tak przypiekło ,że biodro zabolało .. Jego mama jest w Domu STARCÓW U BOROMEUSZEK W CIESZYNIE , BARDZO SCHOROWANA . Nawet udało mi się Elę namówić aby ją odwiedziła ,,bo przez parę lat tam nie była .. .od tego momentu biodro zabolało ostro ,a za tydzień osunęłam się na przejściu,bo pogoniło mnie auto na przejściu ,nie zdążyłam przejść ,upadłam ale nie jakoś tragicznie ,nie uderzyłam biodrem , bardziej się osunęłam ,jeszcze kula podwinęła się mi pod nogę , bo pewnie nie wiesz , ze chodzę o kulach , to była pierwsza niedziela czerwca , szłam do Elżbietanek do kościoła i na targi staroci ,aby zobaczyć koleżankę która sprzedaje koronki .. 🙂 tak to było ..dokładnie ..

4 sierpnia o 11:23

Wysłano

Poniżej też sąsiedzi robili grila i tez bawili się jakąs bronią .. 🙂

Wysłano

Wysłano

a tu masz przykłąd takich proc

Andrzej

To czemu nie zglaszasz tego na policję? Skoro twierdzisz że ciebie zaatakował ktos że znajomych

Wysłano

pewnie zareagują tak jak ty .. nie wiem co mam zrobić i co o tym wszystkim myśleć , tym bardziej iż powiedział ,że następnym razem spadnie na mnie deszcz i tak leże drugi miesiąc w łóżku ,bo tak orzekli lekarze rezonans wyszedł fatalnie a i kręgi od S1 l4 są wysuszone ..dwa lata temu jak spadłam z drabiny tez miałam tomografię i niczego tam nie było żadnej dyskopatii ani niczego z biodrem ..

4 sierpnia o 13:27

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz