poniedziałek, 23 sierpnia 2021

 „Nikt nie może przyjść do Mnie, jeśli go nie pociągnie Ojciec, który Mnie posłał.”(J 6,44)"Nie tylko za nimi proszę, ale i za tymi, którzy dzięki ich słowu będą wierzyć we Mnie; aby wszyscy stanowili jedno, jak Ty, Ojcze, we Mnie, a Ja w Tobie, aby i oni stanowili w Nas jedno, aby świat uwierzył, żeś Ty Mnie posłał. I także chwałę, którą Mi dałeś, przekazałem im, aby stanowili jedno, tak jak My jedno stanowimy.”(Jana 17:20-22.)

EWANGELIA (Mt 6,24-34) Jezus powiedział do swoich uczniów: „Nikt nie może dwom ... EWANGELIA (J 6,44-51) Jezus powiedział do ludu: Nikt nie może przyjść do ...
Otocz swego Syna chwałą, aby Syn Ciebie nią otoczył” (J 17,1) Jezus prosił, ... (J 6,44) Jeśli ktoś podda się przyciąganiu przez Ojca do Jezusa i przyjdzie ...
1 2 Ono było na początku u Boga. 4 W Nim było życie*, a życie było światłością* ludzi, 5 a światłość w ciemności świeci i ciemność jej nie ogarnęła. 6 ...
J 20, 1. 11-18 "Pierwszego dnia po szabacie, wczesnym rankiem, ... Mt 7, 6. 12-14 "Jezus powiedział do swoich uczniów: «Nie dawajcie psom tego, co święte, ...
(J 6, 41-51) Autor rozważań: Bartosz Mikrut Czytał: Szymon Pawlus Z Ewangelii wg św. Jana Żydzi szemrali przeciwko Jezusowi, dlatego że powiedział: «Ja ...
6 Z głośnym wołaniem i płaczem za dni ciała swego zanosił On gorące prośby ... i jednomyślnej Koniecznej wobec pokus MATEUSZ MAREK ŁUKASZ 5,44 6,28 6,5-8 7, ...
18 kwi 2011 — Każdy, kto się czyni królem, sprzeciwia się Cezarowi (J 19,12). ... jeżeli go nie pociągnie Ojciec, który Mnie posłał (J 6,44).
5 kwi 201815 postów4 autorów
(Jana 6:44) ... Pogrubiłem cztery słowa, które tłumacze z Organizacji Św. J. dodali do tekstu (!) ze względu na własne założenia teologiczne ...
6 maj 2021 — Autor rozważań: Paweł Nogala Czytał: Kamil Szczurek (J 6, 44-51) Z Ewangelii wg św. Jana: Jezus powiedział do ludu: «Nikt nie może przyjść ...
31 maj 2011 — J 15,26n. Duch Prawdy - tak obecnie postrzegam Go w moim życiu - najpierw świadczy w moim sercu, doprowadzając mnie do prawdy (a prawda o ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz