środa, 9 lutego 2022

 

Przecież ja Aniu nie liczę ile osób umiera. Mam w kuchni małe radyjko i słucham stacji RMF FM, a w TV tylko Polsatu i informacje się wzajemnie potwierdzają.W ostatnich dniach dziennie umierało około 700 osób na dobę i z tego dwie trzecie było niezaszczepionych, a jedna trzecia zaszczepionych ale z innymi chorobami. Prtzedwczoraj Polsat w Wydarzeniach pokazał chorych w maskach tlenowych, którtzy nie byli szczepieni. I wiesz co powiedzieli? Nie zaszczepili się z GŁUPOTY BO NIE WIERZYLI,ŻE MOGĄ ZACHOROWAĆ. Ale teraz na pewno się zaszczepią i będą najbliższych namawiali do szczepień bo to co nagłaśniają przeciwnicy szczepień jest zwyczajnym kłamstwem.Nie rozumiem więc po co Ty sobie zadajesz trud wyszukiwania różnych stron w internecie skoro stację RMF 24 masz też w internecie. Nie mogę też zrozumieć co ma wspólnego uczulenie na metale ze szczepinkami. Ja też jestem alergikiem i jestem uczulony na salicylany,tzn leki z grupy aspiryn, konserwanty, barwniki żółty i czerwony stosowane w barwieniu żywności, pyłki, kurz. A mimo to dałem się zaszczepić. Mówisz,że władza specjalnie wypuszcza chorych na ulice żeby zarażali innych? Naprawdę trudno o większą głupotę. Głównie wirusa roznoszą niezaszczepieni, którzy nie zgłaszają się we wczesnym stadium do lekarza.Ludzie twierdzą że do lekarza nie można się dostać i na wizytę czeka się tygodniami, ale mamy jeszcze SOR-y na których czeka się tylko kilka godzin, czyli zawsze jest jakieś wyjście. Ale ludzie panicznie boją się kwarantanny. Ja na niej byłem dwa razy i jakoś to siedzenie w domu mie nie zabiło. Sami próbują się leczyć i stąd mamy coraz nowsze mutacje. To,że obcy stworzyli nasze ciała nie ma żadnego znaczenia bo energię, która je ożywia stworzył Bóg i dusza jest jego cząstką. Częściowo masz rację,że świat materialny nie istnieje bo został stworzony tylko dla naszych ciał żeby miały gdzie doświadczać i dla Jezusa był ciemnością w jakiej żyjemy w oddaleniu od Boga. Z tego co pamiętam z wykładów Sławickiego to nie mózg jest odpowiedzialny za myślenie, ale energetyczne ciało mentalne,a mózg jest tylko narzędziem do wprowadzenia myśli w czyn. A z drugiej strony na pewno bez ciał nie będziemy kalekami bo myślami zwizualizujemy swoje ciała

Dobre , podoba mi się ta wizualizacja ciał ... 🙂 . a tu masz też wiedzę z innego kraju ,prawdziwą a nie fałszywą - ,,Bezcenne lekcje z Indii: zaszczepione stany chorują, niezaszczepione wyleczone iwermektyną. Uttar Pradesh cechuje się bardzo niskim stopniem wyszczepienia (poniżej 5%) https://bibula.com/?p=130338

Wysłano

ja słucham radia 90 bo tylko takie odbiera mój odbiornik , albo CCM .. telewizor musiłam wyłaczyc nie stać mnie na opłatę tych wszystkich abonamentów antenowych .. więc go usunełam całkowicie ,wylądowałw ląbardzie .. 🙂

3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz