poniedziałek, 28 lutego 2022

 

Zobacz już Franciszka Antychrystem zowią - https://niewolnikmaryi.com/2022/02/04/wielkie-tuszowanie-faktow-o-covid/
W mojej antychrystami są wszyscy,którzy nie wierzą Jezusowi i kierują się w stronę religii. Jezus wyraźnie przestrzegał przed skutkami reinkarnacji. A ilu w Kościele ma o tym pojęcie i wierzy Jezusowi?

5 lutego o 15:04

Andrzej

Andrzej Dąbrowski
Wiesz?Nie bardzo mam czas na pisanie bo dostałem w promocji kapustę i szynkę. Gotuję bigos, który zaprawię w słoiki bo przy tych reformach nie wiem co mnie jeszcze czeka. Nie wiadomo dlaczego nie dostaję przy rencie podatku, więc w moich dochodach nic się nie zmieniło. Do ZUS też nie można się dodzwonić. Zresztą tak działają te "reformy", kiedyś sąd miał miesiąc czasu na odpowiedź petentowi, a teraz ma czas nieograniczony. Ale ja nie w tej sprawie, w laptopie ta strona się nie otwiera bo chroni mnie blokada, ale otworzyłem ją w telefonie. I co widzę? Niewolnik Maryii. Trudno o głupszą nazwę. Słowo "niewolnik" od tysięcy lat oznacza strach, zniewolenie, przemoc, płacz i zgrzytanie zębów, czyli miejsce gdzie Bóg wycofuje dusze nie przyprowadzone przez Chrystusa. Tu właśnie kieruje nas ta strona zajmując się nie rozwojem duchowym, ale wirusami materialnego świata..Miłego dnia i idę dalej gotować
W sumie to masz raję Andrzeju , BÓG SOBIE PORADZI Z TYMI WIRUSAMI .. 🙂 ALE JA JUŻ WTEDY W TEJ JEDNEJ Z TRZEC?H NOCY BYŁAM PRAWIE PO TAMTEJ STRONY , SŁOWA MODLITWY BRZMIAŁY BOŻE PROSZE POMÓŻ , ALE IE JAK JA CHCE ALE JAK TY CHCESZ , TO BYŁA CIĘZKA NOC , .. tak lekarka skierowała mnie do lekarza , a ja odmuwiłam co umiesciła w dokumentach ,ale dziękuję jej że nie wezwała sanepidu i nie wysłała mi ambulansu .... nie wiem czy gdybym wylądowała w szpitalu i czekali by dobe ,bez podania mi Antybiotyku , czy bym przetrwała ... NIECH? CI BÓG BŁOGOSŁAWI ANDRZJU , MIŁYCH SNÓW ZYCZĘ ❤

Wysłano

Dopiero teraz bęę robić badania ,by zobaczyć jakich spustoszeń dokonał .. boli mnie serduszko ,kłuje i w płucach wciąż czuję jakby mi ktoś maczetę wbił .. 🙂 nic to 🙂 najgorsze myślę mam już za sobą .. 🙂

Wysłano

Mi nie chodziło o stronę ale o artykuł obok na stronie gdzie chcieli zrobić z Franciszka antychrysta , zaczyna mówić ukrytą przez trzy tysiące lat prawdę ... 🙂

6 lutego o 08:52

Andrzej

Andrzej Dąbrowski
Niestety w telefonie wyświetlił mi się tylko artykuł o szczepionkach. Ale skąd wiesz,że w szpitalu nie podaliby antybiotyku? Wszędzie mówią żeby się jak najwcześniej zgłaszać do szpitala żeby jak najwcześniej dostać antybiotyk. Zdrówka Ci życzę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz