czwartek, 5 maja 2022

 

Wysłano

Według tego co Ty mówisz , to pamiętanie całej historii , byłoby grzechem , ale nie jest , wiedza nie jest grzechem , nie jest mową nienawiści , lecz historią o której nigdy nie wolno nam zapomnieć , owszem wybaczyć tak , lecz zapomniec nie .bo według tego co ty mówisz , to aby byc zbawionym nie musimy wcale niczego się uczyc , wystarczy tylko odwrócić się od wszystkiego na tym świecie ,przestać jeść i iść do BOGa . a to jest grzech własnie , grzeszymy nie tylko złymi uczynkami ,ale myślą i zaniedbaniem , ty napiszesz ,że grzechu nie ma , a więc złi ludzie odpowiedzą Ci hulaj duszo , piekła nie ma , i nie chodzi tui o jakies palenie w ogniu , lecz o oderwanie OD BOGA , kasty widze Ci nie przeszkadzają w reinkarnacji , nazwałes je tylko religią , ale to właśnie religia reinkarnacji , która jak widzisz do niczego dobrego nie doprowadziła . ...

Wysłano

Rozstałam się też z Janeczką ,nie żebym jej nie wybaczyła ,ale dlatego ,że nie chce jej narażać na grzech , pozwolenie jej na to co robiła ,to to samo jakbym uczestniczyła w jej nieprawidłowym postepowaniu ,a na to mojej zgody nie ma ...
Wysłano
Owszem wiele było złego w kościele , ale przez całe moje życie , kościół nauczał miłosci i pomimo tej inkwizycji https://www.youtube.com/watch?v=hRrgn5qQ5D0
Wysłano
Inkwizycja - Ku wykorzenieniu herezji!

Wysłano

O której powinien powiedziec prawdę , aby się oczyścić , aby ludzie wiedzieli dlaczego poszedł tą a nie inna droga w 20 wiwku jest i był miłościa i uczył miłości ,i zasad moralnych tych prostych ,najprostszych ludzi . mówisz ,że dziadek ożenił się ze służaca , poszedł za miłościa serca i u mnie w rodzinie też korzenie sa rózne ,moja mama tez popełniła mezalians poszła za sercem , ja tez poszłam za sercem i w żtyciu powinno się iść za sercem , wtedy nie było by zła na tym Świecie , należy zaznaczyć , że bez PRAWDY NIE MA MIŁOŚCI... WSZYSTKO SIĘ Z SOBĄ ŁĄ CZY .. 🙂 NAJPIERw TRZEBA ZAZNACZYĆ ŻE TE ARYSTOKRATYCZNE < RODOWODY WCALE ZASZCZYTEM NIE BYŁY 🙂 RACZEJ NAZWAŁABYM JE WYSOKIM EGO I NIGDY <NIE CHWALIŁAM SIĘ RODOWODEM , KTÓRY SIĘGA 14 tego WIEKU , NIE TĘDY DROGA <KAZDY SAM PORACUJE NA SWOJE ZYCIE , NA SWÓJ AUTORYTET , SWO WŁASNY SZACUNEK DO SIEBIE SAMEGO , I NA CZYSTĄ MIŁOŚC DO BOGA OJCA ... 🙂 miłego dzionka CI życzę , mamy WILKI TYDZIĘŃ ,a ja dopiero myje okna 🙂 A ZA DWA DNI JUŻ SWIĘTA , czas na ŚWIATECZNĄ PRZERWĘ W PISANIU ANDRZEJU ...

Wysłano

Wysłano

😘
Wysłano
😘

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz