czwartek, 5 maja 2022

 

Wysłano

Wysłano

SAM piszesz, ze tyle zła na świecie , wokół Ciebie ,zła które spotkałeś , ja naprawdę nie otarłam się o takie zło ,nie oglądałm ani jednego filmu pani którą wymieniłeś a bynajmniej nie pamiętam abym oglądała ,:) w kazdym bąz razie tak własnie większość ludzi która się w ogóle nad tym nie zastanawia żyje , ja wiem , że kazdy sam odpowie za wszystkie swoje czyny przed PANEM BOGIEM i staram się żć zgodnie ze swoim sumieniem , czystym sumieniem ,to że niektóre rzeczy mnie śmieszą ,lub zadstanawiaja ,to nie znaczy że przekraczam jakieś granice , są rzeczy których się po prostu nie przekracza ,bo to po prosu nie zgadza sie z własną osobowością ,

Wysłano

I NAWET RELIGIA TU NIE MA NIC DO TEGO , BO TO PO PROSTU NIEZGODNE JEST Z WŁASNĄ DUSZA , I PEWNYCH RZECZY PO PROSTU NIE UCZYNISZ < BO WŁASNA OSOBOWOŚĆ OBRÓCI SIĘ PRZECIW TOBIE , ja przynajmniej tak czuję ,jak i |T|O , Ze bez względu na wszystkie \Religie świata jest JEDENBÓG DLA WSZYSTKICH NLUDZI NA SWIECIE , ABSOLUT MIŁOŚCI KTÓRY ROZUMIE < ZE NIE KAŻDEMU DANE ZNAĆ PRAWDĘ I WCALE MU TO NIE PRZESZKADZA ... , BO ON WIE ŻE LUDZIE SA UŁOMNI , W KOŃCU TAKICH ICH STWORZYŁ , ĆZYZ NIE TAK ... 🙂 SAM PIOTR ZAPRAŁ SIĘ JEZUSA AZ TRZY RAZY , A MOŻE TYLKO TRZY RAZY , CZYŻ NIE TAK , A PRZECIESZ ZNAŁ JEZUSA , KOCHĄŁ GO , WIERZYŁ MU , I MIAŁ GŁOSIC JEGO NAUKI , jak widzisz natura człowieka słaba jest , niestety ,

Wysłano

KAŻDY POWINIEN DĄŻYĆ DO BOGA < OWSZEM , ALE SAM BEZ BOGA TEGO NIE JEST W STANIE UCZYNIC ... powiedz mi przestałeś jeść mięso 🙂 mówiłeś kiedyś o marzeniach , przestałes marzyć ? prowadzisz mistyczny tryb życia ?
Wysłano
NICZEGO Z TYCH RZECZY NIE JESTEŚMY W STANIE OGRANICZYĆ ,BEZ ŁASKI BOGA , A TYM BARDZIEJ W MŁODOŚCI , GDZIE GÓRĘ NAD ROZSĄDKIEM CZASAMI BIORĄ HORMONY , CZYZ NIE TAK? ,
Wysłano
JESZCZE RAZ MIŁEGO ŚWIĘTOWANIA CI ŻYCZĘ ANDRZEJU , BEZ WZGLĘDU NA TO W JAKI SPOSÓB BĘDZIESZ SPĘDZAŁ TE ŚWIĘTA ... ORAZ WILE ŁASK BOŻYCH ... ❤ 🙂 ❤
Wysłano
bez zastanawiania się 🙂 czy najpierw było jajko , czy kura .. 😘

14 kwietnia o 13:53

Andrzej

Nie jestem mistykiem i nie żyję jak mistyk. Mięso od dawna staram się ograniczać do minimum ale robię to bardziej z powodów zdrowotnych, jak religijnych. A jeśli chodzi o marzenia, to o czym miałbym jeszcze marzyć? Wszystko co mi jest potrzebne do życia to mam i nie ciągnie mnie do dóbr materialnych.Jedynie chciałbym już odejść z tego świata bo nie widzę tu niczego dla siebie,ale zdaję sobie sprawę,że będę musiał znowu wrócić do tego bagna i taplać się w tym błocie kłamstwa i to jakoś mnie nie cieszy. Staram się pomagać tym,którzy potrzebują pomocy i żyć tak żeby nikomu nie sprawiać cierpienia i mam nadzieję,że nie wyglądam aż tak tragicznie pod względem popełnionej karmy i dam sobie radę.Co chwilę piszesz,że każdy wybiera sam drogę do Boga i jest to prawda. Ale droga drodze nie jest równa. Przede wszystkim Jezus nazywa nas niewolnikami materialnego świata z którego nie wyjdziemy zanim nie spłacimy długów do ostatniego grosika i mamy się odciąć emocjonalnie od tego co nas trzyma w tej niewoli bo inaczej nie pójdziemy do Ojca. A Ty odpowiadasz. Jezusie nie masz racji bo ten świat daje mi piękną religię,która mówi o miłości. Ale niestety Aniu religie są składnikiem świata,który trzyma nas w niewoli. Może przynajmniej słyszałaś jak patriarcha Cyryl błogosławił żołnierzy Putina którzy mordowali ludność Kijowa?Pobłogsławieni przez namiestnika Boga ruszyli gwałcić dzieci i kobiety żeby potem je zabić. Niestety prawosławie to też odłam chrześcijaństwa,który znowu dopuszcza się zbrodni ludobójstwa. Mówisz,że Inkwizycja zwalczała herezje. A wiesz,że tymi herezjami były nauki Jezusa? Zwalczano je dlatego,że Jezus mówił coś całkowicie innego jak przyjęta religia Kościoła,który ogłosił siebie jako jedyną prawdę. Tak niestety wygląda ten Twój piękny świat z "religią miłości". Świat,którego tak się kurczowo trzymasz,a który tak naprawdę oddziela nas od Boga. Nie trafi do Boga nikt kto nie chce się od niego uwolnić. Spokojnych świąt

16 kwietnia o 22:32

Andrzej przekazał(a) dalej obraz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz