środa, 4 maja 2022

 

kwietnia o 12:49

Andrzej

Wiesz? Już mi naprawdę zbrzydło pisać osobne tłumaczenia tylko dla Ciebie. Trzymasz się kurczowo religii i wszystko porównujesz do religii w której zlikwidowano reinkarnację w 553 r.Dziurę po niej zastąpiono trzema stanami po śmierci,więc mamy tylko czyściec,niebo i piekło. Sam czyściec zaprzecza religijnym naukom o tym że Jezus zbawił wszystkich odkupując wszystkie grzechy. Tak naprawdę po śmierci świadomość zaczyna funkcjonować w częstotliwościach światów astralnych i mentalnych, i wszystkie one różnią się częstotliwościami. W najniższych funkcjonują te o charakterze piekielnym i doświadczają ich ludzie wierzący w piekło i przekonani o tym że muszą za grzechy zostać ukarani Natomiast w wysokich częstotliwościach mentalnych mamy odpowiedniki tego co nazywamy niebem. Ale to wszystko tworzy całość z poziomem materialnym w którym teraz żyjemy. O to wszystko dba i pilnuje "opiekun" postawiony przez Stwórcę, który stworzył takich energetycznych obszarów niezliczoną ilość i każdy obszar ma swoich opiekunów. Potwiedzają to osoby, które potrafią przenosiś świadomość w te obszary i potwierdza Jezus mówiący,że w Domu Ojca mieszkań jest wiele. Dopiero kiedy opuścimy materialny, astralny i mentalny poziom dostąpimy życia wiecznego.Ale na pewno nie są tymi wiecznościami wymyślone w religii piekło i niebo jakie odczuwamy w częstotliwościach astralno mentalnych To właśnie z nich ma nas wyprowadzić Chrystus bo to one są ciemnością, która oddziela nas od Boga

6 kwietnia o 13:30

Wysłano

No widzisz ,jak mało masz cierpliwości ,zbrzydło Ci , a przecież wciąż masz się uczyć pozbywać EGO 🙂 i nabyć pokory , ciekawa jestem , do jakich światów zaliczysz galaktyki , astralnych ,mentalnych ,czy materialnych są dla nas niedostępne ,ale są na tym świecie w tej materii ,nieprawdaż ... poza tym ostatnio jak otworzyłam jeden z filmików na kanale były same mroczne OB , przecież to nie nasz materialny świat nie powinien sie do naszego świata ,mieszać świat pozagrobowy . czy też astralny , żadna dusza po śmierci na tym świecie nie rządzi ,,, 🙂 każdy chce do BOGA TAK JAK POTRAFI , w kościele jakiejkolwiek religii nie uczą niczego złego , tylko miłości ,miłości do drugiego człowieka, nie kazdy człowiek potrafi sam do niej dojść ,czy choćby zakosztować , jej odrobinkę , widzisz ,mi jak już jest bardzo źle to przytulam się do Jezusa,jego nauk i wszystko co złe mija jak ręką odjął ,potrafisz tak , tak infantylnie jak dziecko przytulić nawet w myślach do Jego Miłości ... 🙂 ❤

Wysłano

Wysłano

acha ,ojciec PIO , tez podobno wędrował poza ciałem , ale kto na dobra sprawę wie jaka jest prawda , może to tylko nasza intepretacja ... 🙂 miłego dnia Andrzeju ... jestem tak potwornie głodna ,że ide coś ugotować ,całkowicie nie mam pomysłu co i z czego ... 🙂

6 kwietnia o 13:57

Andrzej

Nigdy Aniu nie napisałem,że reinkarnacja to prosty i łatwy proces. To raczej religia sprowadziła wszystko do absurdu,że wystarczy wierzyć w Jezusa i już jesteśmy zbawieni. Ale nawet Jezus temu zaprzecza i sam mówi,że żyjemy w ciemności,która nas oddziela od Boga

6 kwietnia o 16:12

Wysłano

Nikt z nas nie wie co jest po tamtej stronie ,i chyba dobrze że tak jest , co do reinkarnacji , to tak jak mi zarzucasz ,że patrzę na to wszystko od strony religi czy chrześcijaństwa , to Ty Andrzeju patrzysz tylko i wyłącznie od strony gnozy ,i nie tolerujesz innej opcji , obsesyjnie ,, wszystko co związane z Chrześcijaństwem nazywasz enoami lub archontami , a co od strony mrocznej mocy zwiesz prawdą , u Ciebie nie ma eonów i archontów , ale jest ezotoryka w swiecie materialnym ,a to już niewiele ma wspólnego z naukami Jezusa ... tego nie nauczał .. każdy człowiek ma przynieść dobre owoce, dobre owoce przynoszą pokój , radość i miłość to rozumiem bo taką miłość miałąm tu na ziemi , więc skoro była tak piękna , jakże cudowna musi być ta niebiańska niezalezna od drugiej osoby , lecz od BOGA , i jeśli jakikolwik sposób prowadzi do BOGA coś na skróty to na pewno jest to chrześcijanstwo ... nie ma innej opcji ,a u BOGA ne ma niczego , niczego niemożliwego . Bo gdyby tak nie było po co było tworzyć ziemie ten materialny świat ,skoro wszystko w niebie było doskonałe . 🙂 no poco doskonałe dusze zsyłać na ziemię , czego idealne dusze niebianskie miałyby uczyć się na ziemi ,,, 🙂

6 kwietnia o 17:09

Andrzej

Oczywiście,że brak mi cierpliwości do tłumaczenia stale tego samego bo mam swoje życie i obowiązki,więc nie mogę spędzać pół dnia przed komputerem. Ale to nie jest wpływ EGO. Ta część umysłu chce żebyśmy uważali się za najważniejszych i pcha nas w kierunku np. władzy, realizacji marzeń za wszelką cenę.itp. Widać to na przykładzie Putina,Orbana,Ziobry,Kaczyńskiego itp. U mnie tego nie ma i nigdy nie było. Nawet w szkole nie chciałem być zastępowym bo nie interesowało mnie rządzenie innymi. W straży pożarnej też nie chciałem wstąpić do PZPR chociaż jako podoficer zostałbym dowódcą zmiany. Nie ma we mnie nic co by mnie pchało w tym kierunku. To prawda,że teraz w Kościele mówią o miłości, chociaż nie zawsze. Jeszcze w zeszłym roku komentowałem Gądeckiego, który za pedofilię obarczał winą dzieci. To jednak nawet nie o to chodzi, ale o główny kierunek nauk Jezusa, który wyraźnie zalecał odciąć!!!!się od materialnego świata i doradzał nie zbierać sobie w nim skarbów. A religie, niestety należą do tego świata od którego mamy się odciąć, i przywiązać do Boga bo dusza zawsze kieruje się w stronę przywiązania. Mówisz,że nikt nie wie jak tam z drugiej strony jest? To Aniu nieprawda bo dzięki radom Jezusa coraz więcej ludzi potrafi wchodzić w światy wewnętrzne i o nich opowiadać. Ale to dotyczy raczej ludzi na odpowiednim poziomie rozwoju bo inaczej przekazują tylko mroczne wizje z najniższych poziomów. Niczego co jest związane z chrześcijaństwem nigdy nie nazwałem eonami lub archontami. Eon to jednostka czasu stosowana w kosmicznej skali i oznacza ogromny przedział czasowy. A archontem Sławicki nazywał istotę energetyczną, którą potrafimy stworzyć naszymi myślami. Powstaje ona w niskich poziomach światów astralnych i potrafi wpływać na nasze myśli. Po co Bóg zesłał dusze do materialnego świata? A po co rodzic posyła dziecko do szkoły? Po to żeby się uczyło!!!Czego? Jezus odpowiada "Bądźcie więc wy doskonali, jak doskonały jest Ojciec wasz niebieski”. (Ewangelia Mateusza 5, 38-48)Niedawno widziałem Twój wpis,że Zełenski dziękował za przyjęcie uchodźców i przesiedleńców. Przy słowie "przesiedleńcy" umieściłaś dwa czerwone wykrzykniki. Po co?W ten sposób pokazujesz,że słuchasz nauk Jezusa?Nie ma Aniu drogi na skróty i na pewno nie jest tym skrótem chrześcijaństwo stworzone przez materialny świat,który Jezus nazywał światem umarłych i ciemnością, która nas odcina od Boga

6 kwietnia o 17:28

Wysłano

taki wpis po prostu przekazałam dalej ,nie myśl sobie czasami ,że jestem przeciw uchodźcom z UKRAINY , są to po prostu biedni ludzie OFIARY WOJNY i im tez należy się pomoc ,bo jak nie my to kto im pomoże przecież nie inne państwa ,które niemal się odcinają od ich przyjęcia , owszem pomagam tak jak potrafię , i na ile mogę , działa mój syn też przy pomocy ,nie tylko dla nich ale dla bezdomnych ,prałam dla nich ubrania i pakowałam , dałam tez coś na zbiórkę ,nawet najdrożesze pierogi w mieście kupiłam ,choć mnie na nie nie stać , do babci tez chodze tylko do towarzystwa ,postnowiłam nie wziać ani złotówki ,wiesz dlaczego , bo jej wnuk wspaniały człowiek organizował Legion Polski w Krakowie ,który wysłał zpomoca Humanitarną na Ukrainę . teraz piore zabwaki ,aby móc je przekazać dzieciom , tak zabawki których jeszcze w domu pełno a wnuczka na pewno nimi się bawić nie będzie ,bo moja córa jest przewrażliwiona że , mogą być nie odpowiednie , dosłownie rece opadają , tak mam zaniedbany dom bo bez przerwy choruję , nie poruszam się najlepiej utykam , szydełkuję i rozdaje na ogół swoje prace za darmo aby były radością dla innych ,czasami uda mi się coś sprzedać . Na pewno pomimo wieku jesteś w lepszej kondycji niż ja ,bo jeździsz na rowerze . możesz więcej zrobić dla innych .ale te uczynki nie będą gwarantowały dojścia DO BOGA bo w Bibli jest napisane . Powołanie grzesznej ludzkości do życia w Chrystusie 2 1 I wy byliście umarłymi1 na skutek waszych występków i grzechów, 2 w których żyliście niegdyś według doczesnego sposobu tego świata, według sposobu Władcy mocarstwa powietrza2, to jest ducha, który działa teraz w synach buntu. 3 Pośród nich także my3 wszyscy niegdyś postępowaliśmy według żądz naszego ciała, spełniając zachcianki ciała i myśli zdrożnych. I byliśmy potomstwem z natury zasługującym na gniew, jak i wszyscy inni. 4 A Bóg, będąc bogaty w miłosierdzie, przez wielką swą miłość, jaką nas umiłował, 5 i to nas, umarłych na skutek występków, razem z Chrystusem przywrócił do życia. Łaską bowiem jesteście zbawieni. 6 Razem też wskrzesił i razem posadził na wyżynach niebieskich4 - w Chrystusie Jezusie, 7 aby w nadchodzących wiekach przemożne bogactwo Jego łaski wykazać na przykładzie dobroci względem nas, w Chrystusie Jezusie. 8 Łaską bowiem jesteście zbawieni przez wiarę. A to pochodzi nie od was, lecz jest darem Boga: 9 nie z uczynków, aby się nikt nie chlubił. 10 Jesteśmy bowiem Jego dziełem, stworzeni w Chrystusie Jezusie dla dobrych czynów, które Bóg z góry przygotował, abyśmy je pełnili.

Wysłano

tak nie można się chlubić tym czym robimy ,ani tym czego nie robimy . już Ci dzis nie bęe przeszkadzać , zresztą znowu mam bana na Facebook na 90 dni ,więc gdyby coś to proszę nie zapomnij wbijać odcinków w Grupie , buziaki i pozdrowienia ślę ... 🙂 ❤ wirtualne oczywiście ... 🙂
Wysłano
🥰

6 kwietnia o 19:52

Andrzej

Dobrej i spokojnej nocy.😘

Andrzej przekazał(a) dalej obraz

6 kwietnia o 20:24

Wysłano

Miłych snów ... 🙂 ❤

Wysłano

6 kwietnia o 21:14

Andrzej

Czy Ty wogóle rozumiesz tekst jaki mi przysłałaś? W nim jest napisane,że żyjąc w materialnym świecie dla Boga jesteśmy umarli. Żyjemy "według doczesnego sposobu tego świata, według sposobu Władcy mocarstwa powietrza2, to jest ducha, który działa teraz w synach buntu" W Biblii opiekuna świata materialnego nazwano duchem Władcą mocarstwa powietrza, a ja nazywam wprost Szatanem. Czym więc to się różni od tego o czym ja piszę cytując np Listkiewicza? "postępowaliśmy według żądz naszego ciała, spełniając zachcianki ciała i myśli zdrożnych" Nadal mamy to samo o czym cały czas piszę,czyli na pierwszym miejscu stawiamy przyjemności do jakich namawia nas świat Szatana. Dalej mamy jeszcze ciekawy fragment " i to nas, umarłych na skutek występków" mówiący,że z powodu tego co robimy w materialnym świecie jesteśmy dla Boga martwi. Ale reszta to już tendecyjne religijne mrzonki bo jezus wyprowadził tylko naznaczonych przez Ojca i Jezus mówi o tym wyraźnie w ewangelii Jana. „Nikt nie może przyjść do Mnie, jeżeli go nie pociągnie Ojciec, który Mnie posłał.”(J 6,44)Ale Jezus też nakazuje kochać bezwarunkowo wszystkich i pomagać potrzebującym. Ale tu już nie ma wyjaśnienia dlaczego Jezusowi tak na tym zależało. I w religii nie znajdziemy tego wyjaśnienia, ale ja jestem przekonany,że Jezusowi zależało na tym żeby pozostający w tym świecie mieli jak najlżejsze wcielenia."Łaską bowiem jesteście zbawieni przez wiarę"? Bardzo w to wątpię.Wiarę w co? W religię świata umarłych? Nie Aniu. Religia nie zbawia. A co do dusz to one na początku nie były w niebie. One wędrowały swobodnie po różnych częstotliwościach poziomów energetycznych i eksperymentowały z życiem, aż napotkały coś nieznanego i z ciekawości spróbowały. Niebo to odczuwa nasza świadomość kiedy połączy się z duszą

6 kwietnia o 23:03

Wysłano

A skad się w ogóle wzieły , że wędrowały swobodnie , ktoś je musiał stworzyc ,nie zjawiły się z nicości .... 🙂

7 kwietnia o 08:44

Andrzej

Naprawdę nie myślisz. Bóg wydzielił je z siebieTak samo jak wszystkie energie jakie rządzą Wszechświatem

Andrzej

Witam serdecznie.((Autor mówi,że materialny świat oddziela nas od Boga i o tym samym mówi Jezus,że powinniśmy szukać kontaktu,ale nie powinniśmy modlić się na ulicach i nie powinniśm tego robić w świątyniach. Nie klepać zbiorowo formułek z książeczek bo celem modlitwy w samotności jest takie skoncentrowanie świadomości żebyśmy dotarli do naszej duszy, bo to ona jest światłem. Jeśli tego nie umiemy to pozostajemy w ciemności materialnego świata.Dlatego w cichej modlitwie Jezus nakazuje nam szukać "lampy". (MatVI. 22,23) "22 Światłem ciała jest oko. Jeśli więc twoje oko jest zdrowe, całe twoje ciało będzie w świetle. 23 Lecz jeśli twoje oko jest chore, całe twoje ciało będzie w ciemności. Jeśli więc światło, które jest w tobie, jest ciemnością, jakże wielka to ciemność!" Niestety pozostaniemy w ciemności jeśli nie odetniemy się od zmysłów.Właśnie o tym mówi autor w omawianym materiale.Mamy 4.50 min.)) EWANGELIA JANA 7 - WYŚCIE Z OJCA DIABŁA https://youtu.be/W37fC66FKLk Czy człowiek posiadający diamenty ugania się za muszelkami? Żyjąc już w świetle człowiek nigdy już nie zechce wrócić do ciemności i Jezus mówi,że kto mnie naśladuje nie będzie już chodził w ciemności, ale będzie miał światłość żywota. Popełniamy grzechy bo żyjemy w ciemności,lecz Mistrz wprowadzając nas na ścieżkę duchową pomaga nam rozproszyć jej welon. Wówczas dostępujemy tego prawdziwego światła, a kiedy już doznamy go wewnątrz, czyści nas ono i daje żywot wieczny, czyli zbawienie. "Wy według ciała sądzicie;ale ja nikogo nie sądzę.A choćbym i ja sądził,sąd mój jest prawdziwy;bom nie jest sam,ale ja i który mię posłał,Ojciec." Osądzamy człowieka wtedy kiedy chcemy go skazać i ukarać za popełnione wykroczenia.Ale Jezus mówi,że nie przyszedł nikogo osądzać i karać za to co ludzie robią, lecz przyszedł pomóc im wynieść się ponad ich wady i słabości, i pomóc wrócić do Ojca. Gdyby jednak Mistrzowi przyszło sądzić ludzi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz