poniedziałek, 20 lutego 2023

 ,,W ewangelii Jana Jezus wyraźnie mówi,że został przysłany przez Ojca żeby wyprowadzić z tego świata wybranych, i dopiero po tym zostaną wszyscy włączeni w Ojca. „Nie tylko za nimi proszę, ale i za tymi, którzy dzięki ich słowu będą wierzyć we Mnie; aby wszyscy stanowili jedno, jak Ty, Ojcze, we Mnie, a Ja w Tobie, aby i oni stanowili w Nas jedno, aby świat uwierzył, żeś Ty Mnie posłał. I także chwałę, którą Mi dałeś, przekazałem im, aby stanowili jedno, tak jak My jedno stanowimy.”(Jana 17:20-22.) Jezus jest więc jednym z posłańców o których mówi w przypowieści o zapraszanych gościach. Jednak na tym przykładzie można śmiało stwierdzić,że każdy wysłany posłaniec przyprowadza ze sobą kolejnych wybranych. Z ilu więc osób składa się Bóg? Włączył w siebie tylko Jezusa Bo religia inaczej nie uznaje?Bóg włącza stale w siebie kolejne pokolenia przyprowadzane przez kolejnych posłańców.Ale z przykładu Jezusa wynika,że dotyczy to tylko tych których wskazał Chrystusowi Ojciec, gotowych do wyprowadzenia z koła narodzin i śmierci. i tylko oni dostąpią połączenia z Bogiem To wiedza jaką przekazuje Jezus wybranym uczniom jest symbolicznym! chlebem i krwią.Przeznaczona jest tylko dla inicjowanych przez Mistrza bo osoby postronne tej wiedzy nie są wstanie pojąć, więc nie poznał tej wiedzy ani Paweł,ani Ojcowie Kościoła "Nie dawajcie psom tego, co święte, i nie rzucajcie swych pereł przed świnie, by ich nie podeptały nogami, i obróciwszy się, was nie poszarpały (Mt 7,6)." 


https://dziennikzarazy.pl/19-02-procedury-smierci/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz