czwartek, 10 listopada 2022

Andrzej

Witam serdecznie.Uznajemy z Biblii tylko to co jest zgodne z religią? W Starym Testamencie Najwyższy powiedział. "Bądźcie płodni i rozmnażajcie się".Jednak dla twórców mitu o rodzinie Józefa i Marii to nie ma znaczenia.Jaki więc sens ma istnienie rodziny, która wyrzeka się podstawowego instynktu jaki nam daje natura? Po co więc w ogóle Józef był potrzebny? Bo miało się wypełnić proroctwo zgodnie z którym Mesjasz ma przyjść z domu Dawida i do tego proroctwa dopasowano drzewo genealogiczne Jezusa. Są opisane w ewangelii Łukasza i Mateusza i chociaż różnią się obie wersje zaczynają się od Dawida i kończą na Józefie jako biologicznym ojcu Jezusa.Obaj ewangeliści udowadniają, że to nie Duch Święty zapłodnił Marię ale miało miejsce naturalne zapłodnienie. Dwa drzewa genealogiczne, a nie jedno?Gdzie więc jest prawda? Doszliśmy do ciekawego momentu w którym Tradycja Kościoła i dogmat o dziewictwie Marii przeczy ewangeliom które są składową Biblii. Rodzina Jezusa - jego bracia i siostry https://youtu.be/xW2WlUxNpfg W około 14 minucie filmu mamy ciekawą rozmowę naszego badacza z zakonnikiem, który twierdzi,że po to starożytni ojcowie tworzyli dogmaty , zwalczając jednocześnie wszystkie herezje,żeby wierzyć tylko dogmatom bo są jedyną prawdą.W tym miejscu powstała bardzo ciekawa sprzeczność.Dziewictwo Marii, jak pamiętamy, udowadnia się na podstawie tekstów tzw ewangelii Jakuba, którą Kościół również uznał w V w. za herezję. A zakonnik mówi, że wszystko w co wierzymy zgodnie z wiarą jest prawdą. Herezje też?Jak to jest,więc z tymi ewangeliami Nowego Testamentu? Mówią prawdę,czy są uznane za herezje? Pytam. bo o reinkarnacji, której Kościół Katolicki nie uznaje, dowiedziałem się głównie z ewangelii Nowego Testamentu. Chrześcijanie wierzą,że Jezus był jedynym Chrystusem w dziejach i zbawił cały świat,odkupując przy tym wszystkie grzechy ludzkości. Ale Jezus w przypowieści o gościach temu zaprzecza i mówi,że Bóg wysyła wielu Posłańców i do Boga trafią tylko ci,których ten posłaniec przyprowadzi, a reszta musi zostać w świecie płaczu i zgrzytania zębami bo nie opuści tego świata nikt bez pomocy Posłańca bo tylko on ma moc rozliczyć karmiczne długi,które są zapisane w Akaszy.To ten poziom zapisuje wszystko co robiliśmy w życiu i na podstawie tego prawo przyczyny i skutku tworzy kolejne życie..Jednak chrześcijanie wierzą,że po śmierci znajdą się na wieczność w niebie i tam spotkają Boga.Takiego poglądu Jezus nigdzie nie potwierdza i jest to nieprawda bo do Boga może nas zaprowadzić tylko kolejny Posłaniec,czyli Słowo co ciałem się stało i dowiedziałem się o tym z ewangelii od Jezusa. Z czasem dopiero zacząłem szukać wyjaśnienia tego zjawiska w innych źródłach.Doprawdy nie wiadomo czy się śmiać czy płakać nad ludzką głupotą. Jednak ja jak zwykle nie zabraniam wierzyć w to wieczne dziewictwo, chociaż mam na ten temat całkowicie inne zdanie.Pozdrawiam serdecznie.Zdrówka i życzę ciekawych przemyśleń

30 października o 09:12

Wysłano

Andrzeju , nikt po latach nie dojdzie prawdy ,bo nawet co do Ducha św. nie potrafią dojść prawdy ,twierdząć że DUCH ŚW ,JEST OSOBĄ A NIE DUCHEM ŚW . LUDZIE CHCĄĄ WIERZYC W TO CO SAMI SOBIE WYMYŚLA <A SKORO po tamtej stronie NIEBO BĘDZIE TAKIE o jakim marzymy , to każdy wyobrażą go sobie inaczej i każdy chce widzieć w niebie osoby które kocha wokół siebie , czyż nie tak .. bez koscioła byłoby jeszcze gorzej ,bo nikt nie przestrzegałby jakichkolwiek praw moralnych ,niestety 3/4 społeczeństwa nie jest wykształcona i żyje w ciemnocie , szczęśliwa ,bo ksiądz grzechy odpuścił i grzeszą dalej , widzisz mi na działce w ciągu roku celowo zniszczono Dach , bo chcieli wcześniej podzieloną działkę złączyć w całość . sąsiad przede mną che sprzedać wystawił na OX.pl za 60 tyś a rzeczozanawca wycenił ja na 65 ,w tym 3 wycena , a za moją chcą dać dwadzieścia , sąsiad z boku , robi na mojej bez pytania co mu się podoba ,pdabała mu się moja choinka to obciął sobie gałązki na św . Zmarłych , z altanki z parteru jak weszłam po wyjeździe córy zniknął długi sekator i grabki , . a po otworzeniu i wietrzeniu ,zniknłl worek z przemoczona pościelą ,oni wszyscy myślą że ja nie pamiętam ale ja tam zawsze jestem wczesną wiosną i zimą , pobozni a jakże , wszyscy biegną do kościoła i dlej robią to samo , dosłownie mam tego dość ,nawet EWANGELICY SA bardziej uczciwi niż nasi CIESZYŃSCY KATOLICY ..smutne to ...rzeczywiście uczciwe osoby można policzyć na palcach ...obu dłoni tak nisko wszyscy UPADLI i DZIWIĆ SIĘ ŻE WOJNA NAM GROZI SKORO SPRAWIEDLIWYCH W MIEŚCIE BRAK .. .. NIE MOGŁAM NAWET SPAĆ Z TEGO POWODU , TO JUŻ KOLEJNA NOC NIE PRZESPANA ... nic to BÓG SAM WYMIERZY IM SPRAWIEDLIWOŚĆ ... ❤ AMEN

Wysłano

Film niedostępny Ten film zawiera treści partnera AuxiliaryMode Affiliates, który zablokował go na mocy praw autorskich Rodzina Jezusa - jego bracia i siostry Apateista 7,18 tys. subskrybentów

30 października o 09:34

Wysłano
Genealogy of Jesus

30 października o 10:03

Wysłano

Miłej Niedzieli CI życzę .. I BŁOGOSŁAWIONEGO DNIA , DLA WSZYSTKICH LUDZI NA ŚWIECIE JEST JEDEN BÓG , BEZ WZGLĘDU NA TO JAK KTO W NIEGO WIERZY ..TEGO JESTEM PEWNA ❤ BÓG STWORZYCIEL WSZECHŚWIATA I LUDZI , KTÓRY JEST MIŁOŚCIĄ PRAWDA I DOBREM ..
Wysłano
JAK MOŚĆ TWARDOWSKI MAWIĄŁ BYŁBY ŚWIAT PRAWIE DOSKONAŁY I CZŁOWIEK DOSKONAŁY BYŁBY < TYLKO WAD MU ZABRAKŁO !!! 🙂
Wysłano
NIESTETY NIE JESTEŚMY IDEAŁAMI , 🙂

30 października o 10:35

 https://www.ryszardmatusiewicz.com/2020/05/03/bliscy-i-oddaleni-ks-jan-twardowski/?fbclid=IwAR2gN4rpcaO80pZ6zlsZlNmJlA9-Ni4fFoviRM3ohVefS6lXJ5Kq1g77eXQ 

Bliscy i oddaleni – Ks. Jan Twardowski
https://www.ryszardmatusiewicz.com/2020/05/03/bliscy-i-oddaleni-ks-jan-twardowski/?fbclid=IwAR2gN4rpcaO80pZ6zlsZlNmJlA9-Ni4fFoviRM3ohVefS6lXJ5Kq1g77eXQ

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz