czwartek, 10 listopada 2022

 

Andrzej

Oczywiście,że po tylu latach nikt już nie dojdzie do tego jak było. Dlatego nawet w chrześcijaństwie mamy różne wersje Tych samych zdarzeń i różne wersje jednego Boga.Ale to nie ma żadnego znaczenia bo ważne są tylko zachowane nauki Jezusa, a nie to w co ktoś wierzy. Zdziwisz się, ale tak jak napisałem wcześniej, ja o reinkarnacji wiedziałem wcześniej z innych religii. Wiedziałem jednak,że pierwsi chrześcijanie też o tym zjawisku wiedzieli i znalazłem ją w ewangeliach.Jednak zasady działania tego procesu musiałem szukać już w innych źródłach. Piszesz,że bez Kościoła byłoby jeszcze gorzej? Nie Aniu.Moim zdaniem gdyby ludzie uwierzyli w reinkarnację, a nie w religijne bajki, to świat byłby sprawiedliwszy bo każdy by zdawał sobie sprawę, że za każdy niegodny czyn odebrałby zapłatę w podobnej postaci jak sam komuś zafundował.Czy wtedy mieli byśmy do czynienia z gwałtami na dzieciach?Wątpię bo każdy by wiedział, że doświadczy tego na własnej osobie i zaboli rozerwane przyrodzenie. Czy dla zdobycia majątku człowiek zamordował by innego człowieka?Myślę, że nikt by się nie odważył bo każdy by wiedział, ze w kolejnym wcieleniu dostanie życie ofiary. Nikt by nie kradł i nie znęcał się nad słabszymi i bezbronnymi.Bo poczeka na nas nasze zachowanie. Tylko, że my wystąpimy w roli okradanego, słabszego i bezbronnego. Nikt by nie skazywał zwierząt na głodową śmierć z powodu wyjazdu na urlop.Bo wiedziałby, że czeka na niego to samo co dał. Już na przeglądzie z życia zobaczy jak smakuje śmierć z głodu którą sam zafundował zwierzęciu.Trzeba jednak wiedzieć, że nikt nie poniesie za swoje zachowanie kary, bo nie o nią chodzi w systemie nauki.Nie istnieje wieczne potępienie w piekielnej wersji jaką wymyślili Ojcowie Kościoła, ale nie istnieje też wieczne niebo z wiecznym patrzeniem w twarz Boga.To sama dusza jest poziomem miłości,którą odbieramy jako niebo.Miłego dzionka

Andrzej przekazał(a) dalej obraz

Wysłano

❤

Andrzej

30 października o 12:23

Andrzej

Dawno już pisałem,że ludzie grzeszą, potem idą ma mszę dać na tacę i się wyspowiadać. Wychodzą z kościoła i znowu grzeszą,więc znowy trzeba dać na tacę i opowiedzieć księdzu co robili. Idealny sposób na zarabianie pienidzy bez żadnego wysiłku bo ludzie sami przyniosą. Jednak ludzie nie wiedzą,że wszystko co robią i mówią,łącznie z uczuciami jakie wywołuje ich zachowanie, zapisuje poziom kwantowy i na podstawie tych zapisów zostanie stworzone ich kolejne życie. Twój sąsiad,który ukradł gałązki z drzewka myślał,że można bo nikt nie widzi? Religia uczy,że to cały czas Bóg nas obserwuje.Ale tak naprawdę widzi to poziom Akaszy i w Dekalogu sąsiad ma wyraźnie napisane NIE KRADNIJ. Ale ludzie nie wiedzą po co mają przestrzegać przykazań skoro żyją tylko jeden raz, a w dodatku już są zbawieni bo należą do Kościoła. I w tym sensie ta religia jest szkodliwa, a Dekalog tak samo jak reinkarnacja ma nas nauczyć co nam wolno robić, a czego nie wolno.

30 października o 15:30

Wysłano

on po prostu chcialł ,żeby drugiej osobie się lepiej kosiło , ale że działaka traci jak się drzewka wycina to tego biedaczek nie wiedział ,a na każde zebrania chodzą ... 🙂 każde drzewko ,i krzew po za owocowymi ,warte jest stówę .. 🙂

30 października o 15:48

Andrzej

Aniu. Jeśli na działce chcemy przyciąć krzewy lub drzewko sąsiada to musimy mieć na to zgodę właściciela tych roślin. Nawet wtedy jak gałęzie przechodzą na nasz teren

30 października o 18:19

Wysłano

Widzisz , po prostu uznał ,że zabierze sobie gałązki na cmentarz ,ale moje a nie swoje ..bo też ma drzewka tylko inne z lasu .. ludzie jednak są podli ,po prostu podli , wybacz określenie , ale to co zrobili jest podłe , mam ochotę zabrać na swoją działke bezdomnych , aby mi pomogli powyrzucać t co przemokło w altance ,ale jeśli to zrobię a do tego jeszcze opowiem co się wydarzyło , będą mieli pozamiatane ...wiec jeszcze sama musze się z tym wszystkim męczyć .. nic to .. 🙂 jak to mówisz Andrzeju , kto na co zasłużył to ma ... :)a ja twierdzę , żę zło nie lubi dobra i z całych sił chce go zniszczyć ..🙂

30 października o 21:41

Andrzej

TP noe jest tak,że zło nie lubi dobra. Jest nam potrzebne jedno i drugie a my powinniśmy nauczyć się wybierać. Właśnie po to mamy wolną wolę. Ale jak pokazuje życie najczęściej dbamy tylko o własny zysk i nie obchodzi nas co czują inni i co wywolujemy naszym zachowaniem. Dlatego Paweł w Koryntian przestrzega ze zbierzemy owoce z nasion jakie sami wysialismy. EGO nas zmusza do egoizmu i dlatego niewiele się na świecie zmienia. Dostajemy zapłatę za nasze zachowanie w postaci ciężkich żyć obarczonych nieszczęściem i chorobami,ale mało kto wie o tym że tak śpi jak sobie pościeli.

Andrzej przekazał(a) dalej obraz

Wysłano

Miłych snów Andrzeju , nie martw się o mnie tyle w życiu przeżyłam zniosę i to wraz z opieką BOŻĄ ... i nie zaprowadzę bezdomnych na działkę ... 😘 będę się męczyć sama miałam dziś na nią pójść ale poszłam na cmentarzyk ,jakoś nie miałam ochoty dziś ich spotkać ... 🙂

Wysłano

Andrzej


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz