poniedziałek, 20 czerwca 2022

 

Wysłano

Andrzeju , proszę Cię .. 🙂 kogo ty nazywasz Reptilianami .. 🙂

Andrzej

Autor tak nazywa jedną z cywilizacji która żyje na astralnych poziomach. To raczej złe istoty

31 maja o 11:27

Wysłano

🙂 powiedz ,że wierzysz w reptilian ,,, 🙂 to chyba dusze czyścowe... 🙂

31 maja o 15:52

Andrzej

Czyscic Aniu nie istnieje. Wymyślono ten kretynizm w religii i doświadczają tego tylko Ci którzy wierzą w te idiotyzmy. Slawicki mówi o cywilizacjach jaki żyją na poziomach astralnych. Jedne są dobre a inne nie. Tak samo jak w naszym ziemskim świecie. Tu też mamy narody które nikogo nie atakują i mamy też takie jak np Rosjanie

31 maja o 19:09

Wysłano

mam wrazenie ,że ta wojna była celowo zaplanowana przez Globalistów ...GLOBALNA USTAWKA , wiesz ile ziemi Ukraińskiej wykupiły Amerykańskie korporacje , wielkości WŁOCH .. 🙂 Niemcy oficjalnie mówią w telewizji o labolatoriach z wirusami biologicznymi na Ukrainie , mnie żal kobiet ,matek i UKRAIŃSKICH I ROSYJSKICH , TA WOJNA NIE POWINNA MIEC WCALE MIEJSCA NA TYM SWIECIE , nie wiem czy Ci pisałam staneła u mnie w drzwiach kolezanka sprzed lat UKRAINKA MIŁKA ..tak od lat ja nazywałam ,bo zawsze była bardzo miła , kiedys pracowała na Lodowisku ,jak jeszcze maz go prowadził ,handlowałana parkingu ściereczkami z lnu i obrusami ,wszystkim czym się dało i wysyłałą do rodziny utrzymująć ją , przyjechała z mamą , uciekały spod ostrzału artyleryjskiego spod Charkowa , MIŁKA pochodzi Charkowa, mama miłki Pochodzi z Pułtawy. na granicy zamiast przyjechac prosto do POLSKi , pomyliła autobusy i pojechała wprost do niemiec ,została tam jakiś czas, zbiorowe chale ,jak obozy mama Milki bardzo źle to zniosła . Bez tłumacza kazano jej cos pdpisać ,nie bardzo wiedziała co , a potem zaczęli tam znikac ludzie , w sumie trójka , wystraszyła sie i wsiadła w pocią go POLSKI , tak trafiła do mnie. Ja nie mam własnościowego mieszkania i nie mogę ich zatrzymać .. na szybo dzieki naszemu staroście a przeszłam wszystkie szczebelki urzędowe ,udało mi się załtwic jej pokuj w sanatorium w Ustroniu , ALe Milka to nie ta sama dziewczyna ,którą znałam ,potrzebna jej pomoc psychologiczna i to z dobrym tłumaczem , bo ona wszystkiego i wszystkich dookoła się boi , dwa tygodnie mija , nie załatwiła mamie UKR ,sobie tylko , ma problem z kartami i emerytura mamy , nawet leków z apteki sobie nie kupiła , za ostatnie swoje pieniązki wykupiłam jej leki i maść na peczerze ikrwawiące stopy , mama ma nadcisnienie ,ale nawet do lekarza nie da się póść bez UKR , ja nie jestem w stanie jej nic więcej pomóc nie mam na to jakichkolwiek funduszy ,był mój brat z niemiec w Polsce troszkę mnie podatował finansowo , a ja z tego pomogłam jej .. nie wien co ona dalej zrobi w tym stanie jakim jest to nawet pracy nie będzie mogła podjąć .. jest juz prawie w moim wieku choć sprawna fizycznie i dużo szczuplejsza.. nawet na czarno powinna czegoś szukać , chocby mycie okien , cokolwiek , a ona z mama potrafi cały dzień przeleżec w łózku , rozumiem depresja ,ale to też się leczy , zna język POLSKI to dla niej duży atut .. i jakby przepracowała nawet rok miałaby jakies prawa , a tak co ją beędzie czekac ..pojechałam ,załatwiłam samochód aby zwieść mamę do urzędu , ale mama całą noc nie spała z powodu serduszka i znowu niczego nie załatwiliśmy .. ot zycie , nie wiem jak ja bym się zachowała gdybym uciekała pod obstrzałem , jakby to zniosła moja psychika ,ale mnie przeciwności nastrajaja do walki nie do ukległosci , taką juz mam naturę .. 🙂 nic to ,może pomali coś się pozmienia w donym nkierunku , abstrachujać od tych wszystkich wojennych spraw , to do mnie trafia powiedzenie , kto mieczem wojuje ten od miecza ginie .. 🙂 ❤ pozabierałbym CAŁEMU ŚWIATU WSZYSTKIE WOJENNE ZABAWKI .. 🙂 nic to ,co BÓG DA TO BEDZIE < DO CZEGO DOPUSCI Z TYM NAM PRZYJDZIE SIĘ ZMIERZYĆ ... czyż nie tak 🙂

Wysłano

znowu literki w kompie przeskakują ... 🙂 pozdrawiam serdecznie ...

31 maja o 22:04


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz