niedziela, 5 listopada 2023

 8 wrz 2023, 08:51

Wysłano

Miłego dnia Andrzeju , po mojej poniewierce po szpitalach i lekarzach , niestety biodro niesprawne , nekroza główki kości , konieczne ENDO i jest problem bo ja mam słabe kości i do tego jestem uczulona na metal ... 🙂 muszę zrobić testy i iść jeszcze do Urologa , problem z pęcherzem ,od tej całej zaistniałej sytuacji , ból jaki przeżyłam, ,nawet opiaty nie działały dopiero po wizycie prywatnej trochę ulgi przyniósł Fortral , nawet siedzieć nie mogłam ,i dalej zbyt długo nie mogę , a myśl o bólujaki przyszło mi znieść powoduje u mnie paniczny strach , próbuje nad tym zapanować , ale trudne .. wszystkiego dobrego Andrzeju .. 🙂 miałes urodzinki 1 wrzesnia , STO LAT SZCZĘSCIA CI ŻYCZĘ ... 🙂 ❤ 🙂
Otwórz
Wysłano
🎧 963 Hz Częstotliwość Boga | Zapytaj wszechświat i odbierz | Manifest Pragnienia
Otwórz

Andrzej

Zdrowia życzę. A ja sie wczoraj przewrocilem i plecy tak bolą ze nawet z boku na bok nie mogę sie przewrócić a do lekarza nie ma wolnych miejsc. Ale mysle ze za kilka dni to sie jakoś rozchodzi. Pozdrawiam
❤️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz